Serwis

Oferta tygodnia

Customer Love

Wszyscy lubimy promocje, lubimy okazje, nikt nie lubi przepłacać i wydawać niepotrzebnie zbyt dużo pieniędzy. I tak naprawdę jest to geneza wszelkich wyprzedaży, promocji, programów lojalnościowych. Kupujący chcą wydać jak najmniej, a sprzedający chcą przyciągnąć jak najwięcej kupujących do siebie i tutaj bezdotykowa.pl nie chce pozostawać w tyle.
Ciężko jest jednoznacznie odpowiedzieć na pytania postawione w tytule artykułu. Zacznę od najłatwiejszego a skończę na najtrudniejszym.
Pandemia w sposób oczywisty spowodowała zastój na większości myjni, właściciele imali się różnych "sztuczek" moja ulubiona to dezynfekcja aut, ale pandemia jako taka spowodowała zastój w większości branż i jasne było, że to kryzys okresowy.
Nasza branża, podobnie jak wiele innych, przeszła znaczące zmiany w ostatnim czasie. Myjnie samochodowe nie są już "samograjem" i wymagają teraz znacznie większego zaangażowania i uwagi. W obliczu rewolucji w naszym sektorze, wielu właścicieli myjni zastanawia się nad przyszłością. Czy warto sprzedać myjnię? To pytanie nurtuje wielu z nas. Pragniemy przedstawić różne możliwości i rozważenia dotyczące tego tematu.
Wszystkie dostępne dane wskazują na końcówkę ery proszków myjących w myjniach samochodowych. Problemy z komponentami używanymi do produkcji proszków oraz rosnące koszty energii niezbędnej do wytwarzania granulatów skutkują znacznym wzrostem cen proszków do myjni samochodowych w ciągu ostatniego roku. W zależności od producenta i jakości produktu, ceny wzrosły o imponujące 30% do 75%. To pierwszy raz w historii, kiedy proszki stały się wyraźnie dr
Zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Finansów z dnia 22 grudnia 2021 roku, nasza branża została objęta obowiązkiem stosowania kas fiskalnych na myjniach oraz urządzeniach wspomagających mycie, takich jak odkurzacze. Rozporządzenie precyzyjnie określa (choć niekoniecznie jest to optymalne rozwiązanie), że na każdym stanowisku, na którym dokonuje się płatności, musi być zamontowane urządzenie fiskalne specjalnego przeznaczenia.
Pragniemy z dumą przedstawić naszą najnowszą markę produktów chemicznych, stworzoną specjalnie z myślą o myjniach samochodowych. Robert Waters to marka, która doskonale reprezentuje standardy klasy premium, oferując produkty najwyższej jakości, w pełni spełniające oczekiwania naszych klientów.
Efektywne zarządzanie myjnią samoobsługową wymaga nie tylko zaawansowanego wyposażenia, ale także solidnej i niezawodnej obsługi serwisowej. Bez wątpienia, współpraca z profesjonalnym, kompetentnym i dobrze wyposażonym serwisem jest kluczowym aspektem zapewniającym bezpieczne funkcjonowanie myjn
W obliczu dynamicznego postępu technologicznego i rosnących oczekiwań konsumentów, branża myjni samoobsługowych musi śledzić tempo zmian. Branża ta, mająca około dwóch dekad doświadczenia, stała się jednym z najpopularniejszych sposobów na utrzymanie czystości pojazdów w Polsce. Szacuje się, że miesięcznie korzysta z niej około 10 milionów pojazdów, co przekłada się na ogromny rynek i znaczące możliwości finansowe. Aby przyciągnąć kierowców i zac
Przez wiele lat tak zwany rynek wtórny myjni samoobsługowych nie istniał. Wpływ na to miały głównie dwa powody: nowy i bardzo ciekawy rynek oraz niezwykle atrakcyjna rentowność praktycznie każdej inwestycji. Od kilku lat, uwarunkowania gospodarcze bardzo się zmieniły. Wielka część myjni została dość mocna „zamortyzowana”. Pojawiło się też sporo lokalizacji mniej atrakcyjnych, wynikająca z tego, że inwestorzy nie zawsze rozsądnie ulegali sprzedają